czwartek, 13 lipca 2017

Rose Copper [118] & New Year's Eve [139] Lakiery hybrydowe z drobinkami Allepaznokcie. Lakier hybrydowy czy żel kolorowy? Jaka jest pomiędzy nimi różnica?


Klasyczne i 'gładkie' lakiery królują na salonach, ale te z drobinkami ożywią nie jedną stylizację. Ja bardzo takie lubię. Mały cudaczek na jednym lub dwóch paznokciach. 
Rose Copper [118] to różowo- miedziana błyskotka, która bardzo ładnie wygląda w połączeniu np. z szarością. To lakier transparentny z drobinkami, dlatego aby uzyskać odpowiednie krycie paznokcia, należy położyć więcej niż tylko 3 cienkie warstwy. Ja położyłam ich aż 5, ale w żaden sposób nie wpłynęło to na grubość pazurka, następnym razem na pewno nałożę go na jakiś kolor. W tym lakierze drobinki są bardzo dokładnie zmielone, mogłabym je porównać do pyłków syrenek.


New Year's Eve [139] to czarny lakier z kolorowymi piegami, który sprawdzi się nie tylko na Sylwestra jak jego nazwa mówi, ale także na każdą inną okazję. W tym przypadku drobiny są większe i przede wszystkim widoczne. Srebrny, czerwony, niebieski, zielony i żółty super współgrają z czarną bazą. Wiele osób lubi kolor czarny, ale twierdzi że jest za smutny więc ten może być idealnym rozwiązaniem.



Lakierami rewelacyjnie się maluje, nie należą do tych które się marzą lub tworzą prześwity. Pędzelek pięknie rozprowadza produkt, malowałam różnymi lakierami i naprawdę wiem co mówię. Jeśli chodzi o kolor czarny z piegami radziłabym nakładać jak najcieńsze warstwy, ponieważ przy nakładaniu grubych warstw będziemy ściągały piegi z płytki zamiast je zostawiać na swoim miejscu, drobinki różowe nie zauważyłam, aby stwarzały jakikolwiek problem. Lakiery utwardzają się w lampie LED 30 sekund i są nie do zdarcia. Warto również pamiętać, że takie lakiery z drobinami trudniej usunąć, podobnie jak to bywało nawet w przypadku klasycznych lakierów im więcej błyskotek tym trudniej usunąć, dlatego też ile się dało to spiłowałam a resztę już rozpuszczałam w płynie do usuwania hybryd [remover]. Lakiery dostępne są w dwóch pojemnościach 6 ml/ 10,90 oraz 15 ml/ 24,90.



Te oba kolory dostaniecie również w wersji żelu kolorowego w buteleczce na Allepaznokcie.pl, które właśnie są w promocji w cenie 25,90. Żele kolorowe czy hybrydy? Często mamy z tym dylemat. Wiele osób zastanawia się do tej pory czym się różni żel kolorowy od hybrydy, a w internecie nie do końca jest to odpowiednio sformułowane, ponieważ sama z ciekawości wpisywałam różne hasła i za dużo aż się nie dowiedziałam.


Żele kolorowe/lakiery żelowe UV różnią się od lakierów hybrydowych tym, że są to produkty przeznaczone do paznokci utwardzanych/przedłużanych żelem/akrylem. Są to często żele twarde, które nie rozpuszczają się w removerach ani acetonie tylko należy je spiłować, natomiast lakiery hybrydowe, nakładamy na naturalną płytkę, oczywiście po odpowiednim przygotowaniu jej i nałożeniu bazy. Lakiery hybrydowy współpracują z naturalną płytką w przeciwieństwie do żeli kolorowych twardych. Z tego co ja zauważyłam na tych, które mam w domu żele są gęściejsze i łatwiej wykonać nimi zdobienia.


Jak dla mnie to lakiery. które mogą być fajnym dodatkiem do stonowanego koloru aby dodać mu odrobinę charakteru. A jak jest u Was? Lubicie lakiery z drobinkami?

2 komentarze

  1. Nie cierpię drobinek :D
    Wyjątkiem jest (o dziwo) Godl Disco Semilac, który uwielbiam w zestawieniu z klasyczną czerwienią i stosuję go wtedy na 1 max 2 paznokcie u dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam :D ale właśnie jako dodatek czyli 1 lub 2 paznokcie :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP