piątek, 16 czerwca 2017

Letnie orzeźwienie na paznokciach- Pastele Allepaznokcie. [Vivid Passion]. Lakier hybrydowy za 11 zł, czy warto kupić?




https://allepaznokcie.pl/kategoria/pastele/1

Na Allepaznkcie.pl jak już się wejdzie to trudno opuścić to miejsce. Mają tam tyle cudeniek do paznokci, że można oszaleć, a już na pewno można stracić głowę dla pięknych pastelowych kolorów, które są szalenie modne, jak prawie co lato. 
Vivid Passion to jeden z 7 cukiereczków, które idealnie ożywią nasze pazurki i dodadzą iście letniego klimatu. 05. to przepiękny jaśniutki róż. Ja osobiście nie przepadam za różami, ale bardzo podoba mi się ten kolor u innych osób, podobnie mam z czerwonym. Prawdę mówiąc, po tych lakierach nie spodziewałam się czegoś nadzwyczajnego. My kobiety, przyzwyczajone jesteśmy do wszystkiego co eleganckie. Lubimy otaczać się takimi rzeczami i obecnie zwracamy na wszystko uwagę, nawet na flakon perfum oraz buteleczki lakierów do paznokci. Mamy zły zwyczaj, oceniania kosmetyku po opakowaniu, za wszystko oczywiście jest odpowiedzialny marketing, który ma wpływać na naszą decyzję. Tak właśnie miałam w tym przypadku, buteleczki jakoś do mnie nie przemawiały, ale to co jest w środku, bardzo mile zaskoczyło ponieważ lakiery okazały się niesamowite. Mają lekko budyniową konsystencję, z którą już wcześniej miałam styczność, a praca z nimi to czysta przyjemność, a ich opakowania okazały się rewelacyjne, ponieważ są lekkie, małe (6ml) i poręczne, idealne na wyjazd. Nie zajmą dużo miejsca, a tym bardziej nie dołożą zbędnych ciężarów, bo nie zawsze jesteśmy przekonane tylko do jednego koloru i śmiało możemy zabrać je wszystkie.


manicure hybrydowy, lakiery hybrydowe, pastele allepaznokcie, lakiery hybrydowe allepaznokcie,


* Ładnie rozprowadzają się na paznokciach, 
* Nie kurczą przy utwardzaniu,
* Bez problemu współpracują z innymi bazami oraz topami,
* W lampie SUNone Dual Led/UV 48W wystarczy 30 sek. 
* Nie odpryskują, 
* Wygodny, precyzyjny pędzelek.
* Lekka, poręczna buteleczka 


manicure hybrydowy, lakiery hybrydowe, pastele allepaznokcie, lakiery hybrydowe allepaznokcie, swatche pastele allepaznokcie,

Carnaval in Venice, Sex on the Beach, Vivid Passion, Melon Sorbet, Hawaiian Blue, Iced Mohito, Limoncello to kolekcja lakierów hybrydowych z kolekcji Pastele Allepaznokcie. 7 elektrycujących i letnich soczystych kolorówCieszę się bardzo, że miałam możliwość przyjrzeć im bliżej dzięki. Lubię jak coś mnie zaskakuje, jak to było w tym przypadku. Lakier hybrydowy w cenie 10,99  może spokojnie rywalizować z lakierami o wiele droższymi, a niekoniecznie najlepszymi. Na zdjęciu poniżej paznokcie pomalowane są trzema cienkimi warstwami, bez żadnego uszczerbku przetrwały 2,5 tygodnia. Z lakierem nic się nie stało, nic nie wytarło się ani nie odprysnęło, a był na bardzo wymagających dłoniach. Jeśli chodzi o kolor pozostał taki sam, na zdjęciu natomiast jest inny kąt padania światła.  Jeden paznokieć dodatkowo przyozdobiony jest pyłkiem Frost Effect nr. 05

manicure hybrydowy, manicure hybrydowy po 2,5 tygodnia, pastele vivid passion, allepaznokcie,

Na wzornikach natomiast lakiery nałożone są na białą bazę aby jeszcze bardziej podbić ich kolor, nie sprawiło to, że manicure był grubszy. Wszystkie warstwy są cieniutkie i dokładnie nałożone, nie tworząc grubego paznokcia. Na 5 kolorach nałożyłam pyłek Frozen Effekt, który urozmaica manicure. Osobiście bardzo lubię to wykończenie, taka mała błyskotka. Każdy pyłek jest inny, ale na temat tego pyłku będzie już oddzielny post. 


manicure hybrydowy, lakiery hybrydowe, pastele allepaznokcie, lakiery hybrydowe allepaznokcie,

Jaki kolor Wam przypadł do gustu? Bo moim Hawaiian Blue <3


6 komentarzy

  1. Większość jak najbardziej trafia w moje gusta <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie mam najlepszych wspomnień z produktami Allepaznokcie, w większości były marnej jakości. Te lakiery wyglądają jednak zachęcająco, szczególnie ich kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wielokrotnie kupowałam produkty allepaznokcie i jak do tej pory nie trafił mi się żaden bubel. Ale tak naprawdę zawsze w jakieś marce coś nam się podoba a coś okazuje się kompletną klapą 😊

      Usuń
  3. Zachwycam się zdjęciami <3
    Ale urocze te kolorki ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Kolorki są niesamowite!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP