środa, 28 czerwca 2017

Bądź piękna z Joanną Sensual. Gładkie ciało marzeniem każdej kobiety.


plastry do depilacji twarzy joanna sensual, plastry do depilacji do skóry suchej,

Jedwabiście gładkie jak kwiatek to marzenie każdej z nas i aby ta chwila trwała jak najdłużej. Owłosienie na skórze to chyba jeden ze skutków ubocznych bycia kobietą. 

Od zawsze miałam z nim problem, przyczyną jest dość ciemna oprawa oraz podwyższony testosteron, który oczywiście robi swoje. Moje włoski na nogach są czarne i grube. Jak dobrze pamiętam z depilacją pierwszy raz zetknęłam się w szkole podstawowej, wtedy czekało się na tą 'dorosłość' i moment kiedy wreszcie będzie można ogolić nogi czy delikatnie pofarbować włosy. I to chyba była jedna z najgorszych decyzji w moim życiu. Znam osoby, które są podobnie jak ja blisko 30-tki i nigdy nie goliły nóg! Mają tak cieniutkie i jasne włoski, że nie muszą tego robić. Moje kiedyś też były takie, może nie jasne aż tak bardzo, ale na pewno nie takie grube i sztywne. Przez długi czas używałam depilatora, ale później skórę pokryły czerwone kropeczki oraz okropnie wrastały mi włosy, więc przeniosłam się na maszynki i tak jest do dziś z przerwami na depilację woskiem. Kosmetyki marki Joanny chyba zna każdy, ze mną są od bardzo dawna i to są moje ulubione produkty do depilacji, które zawsze kupuję. Stosowałam inne ale jakoś nie polubiłam się z nimi.

plastry do depilacji twarzy joanna sensual, plastry do depilacji do skóry suchej, plastry do depilacji twarzy skóry wrażliwej, plasty do depilacji do ciała,

Plastry do depilacji twarzy. Występują w dwóch wariantach: różowe do skóry suchej wzbogacone olejkiem arganowym oraz zielone do skóry wrażliwej z aloesem. Używam ich naprzemiennie i tylko na wąsik, żaden z nich mnie nie uczulił ani nie podrażnił, natomiast po woskach z puszek od razu mnie wysypuje białymi, ropnymi krostkami. Producent podpowiada by rozgrzać plastry wosku w dłoniach, u nie to się nie sprawdza i ja zawsze kładę je na ciepłym czajniku i dopiero takie rozgrzane nakładam na naprężoną skórę. Nałożony plater 3 sekundy wygładzam i szybkim ruchem pod włos pozbywam się plastra z niechcianymi włoskami. Moje ulubione to te na delikatnej bibułce, nie lubię nowej wersji na foli transparentnej, ponieważ zawsze co ich używałam to uszkodziłam sobie skórę. Może dlatego, że tą folię trudniej złapać ponieważ jest śliska? I nie odrywała się od razu tylko nadszarpywałam nią skórę albo jeszcze nie umiem się z nią obchodzić. Dodatkowo do zestawu dołączona jest mała oliwka 10ml , aby pozbyć się resztek wosku oraz uspokoić skórę.  

Plastry do depilacji ciała. Mają zadanie upiększyć całe nasze ciało: nogi, ręce, okolice bikini oraz pachy. Jak do tej pory moje pachy nie miały styczności z woskiem i nie wiem czy kiedykolwiek zdobędę się na tyle odwagi, a bardzo bym chciała. Ich sposób użytkowania jest taki sam jak tych do twarzy, różnią się jedynie wielkością. Używałam ich kilka razy i tak się nagimnastykowałam, że na drugi dzień nie mogłam wstać z łóżka! Poważnie! Ja nie mogę sobie machnąć na nogach gdzie popadnie, tylko starannie i równiutko pozbywać się 'włosek po włosku'. 

plastry do depilacji twarzy joanna sensual, plasty do depilacji twarzy skóra wrazliwa z aloesem,

Balsam łagodzący po depilacji. Delikatna formuła, konsystencja mleczka do ciała, wzbogacony o olejek arganowy świetnie nawilża, a przede wszystkim koi i uspokaja wydepilowaną skórę. Pięknie pachnie, choć dość mocno perfumowany i właśnie kojarzy mi się z jakim zapachem perfum, ale nie mogę sobie przypomnieć jakich. Producent przekonuje nas, że jest to balsam który spowalnia proces odrastania włosków. Szczerze? Ja w takie rzeczy nie wierze! Co musiałoby być w takim kosmetyku który hamuje odrost włosów, który jest naturalnym procesem? Moje włoski i tak szybko odrastają, to po prostu są wstrętne dziady i tyle. 

Oliwka łagodząca. Rozprowadzam ją na jeszcze wilgotną skórę po depilacji i kąpieli, wmasowuję w skórę, czekam chwile, a resztę wycieram ręcznikiem. Szybko się wchłania więc ręcznik zabiera jej naprawdę odrobinę. Skóra po niej jest miękka, delikatna i gładka. 

balsam łagodzący po depilacji joanna sensual, depilacja joanna sensual, oliwka łagodząca joanna sensual, plastry do depilacji twarzy skóra sucha,

depilacja joanna sensual, oliwka łagodząca joanna sensual, plastry do depilacji twarzy skóra sucha,

Delikatny krem do depilacji rąk i okolic bikini. Szczerze? Nigdy za nimi nie przepadałam, ponieważ musiałam je trzymać dość długo aby ruszyły moje włosy, nie mam tu na myśli rąk, a jeśli trzymałam go dłużej to czułam szczypanie, pieczenie i ogólny dyskomfort. Zapach przypomina mi wizytę u fryzjera jak ktoś robił sobie trwałą ondulację. Ten krem rzeczywiście jest łagodniejszy i nie podrażnia, ale zdecydowanie jak dla mnie to przede wszystkim do rąk i raczej tak pozostanie. Na rękach mam delikatniejsze włoski i cieńsze więc szybciutko sobie z nimi radzi. 

Do kompletu polecam Balsam do ciała kolagen morski. Od pewnego czasu dość mocno użytkowany przeze mnie. Super nawilża i obłędnie machnie. Latem stawiam na lekkie balsamy, które szybko się wchłaniają. Ten nawilża i dodatkowo ujędrnia. Idealne połączenie. 

depilacja joanna sensual, delikatny krem do depilacji pach, rąk i okolic intymnych, balsam do ciała kolagen morski, balsam do ciała joanna sensual.

Na koniec produkt, który chyba najczęściej używam, czyli żel do golenia. Bardzo go lubię. W internecie możemy przeczytać o wielu 'zamiennikach', ale u mnie te zamienniki nie zdały egzaminu dlatego pianka/żel musi być. Co tu dużo mówić, jej zadanie m jest zmiękczać włoski, aby łatwiej można było je usunąć.


depilacja joanna sensual, żel do golenia joanna sensual,

Powracając jeszcze do plastrów z woskiem: taka depilacja jest zdecydowanie lepsza, ponieważ włosków możemy pozbyć się nawet na 3 tygodnie, a regularna depilacja osłabia cebulki dlatego rosną cieńsze i jaśniejsze, niekiedy nawet w ogóle nie odrastają. Mam kilka takich miejsc w których włoski nie rosną. Należy również pamiętać, aby dobrze pozbyć się niechcianych włosów należy, dać im trochę urosnąć, aby wosk miał za co chwycić czy to wąsik czy nogi. W żadnym wypadku po depilacji, nie należy używać produktów z alkoholem, aby nie podrażnić, a nawet przypalić podrażnionej skórę. Ja kiedyś taki myk zrobiłam, coś mi się poszło przy depilacji, chciałam zdezynfekować skórę a wyszło zupełnie inaczej.

Bądźcie piękne z Sensual!

2 komentarze

  1. Plastry to dla mnie duużo zabawy, więc przeszłam ostatecznie na...depilator ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed długi czas używałam depilatora, ale moje nogi były później całe w czerwonych kropeczkach co nieestetycznie wyglądało, dodatkowo strasznie wrastały mi włosy w skórę robiąc stany zapalne:/ maszynki są kiepskie bo szybko odrastają włoski, grube i ostre ale nie mam już tych czerwonych 'kropek' :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP