wtorek, 25 kwietnia 2017

Joanna Oleje Świata. Olejki do twarzy i ciała wzbogacone o olej arganowy, makadamia oraz migdałowy. Dlaczego warto ich używać?


oleje świata joanna olej arganowy olej makadamia olej migdałowy

Przez długi czas wszelkiego rodzaju olejki omijałam szerokim łukiem. Nie przepadałam za tą tłustą i lepką konsystencją, która wchłaniała się w nieskończoność. Kilka razy olejki zrobiły mi psikusa na twarzy i zamiast pięknej gładkiej skóry miałam 'kaszkę' z którą walczyłam tygodniami. Powoli przekonuję się do olejków i co rusz próbuję czegoś nowego.

Na temat olejów można pisać i pisać a ja chcę napisać same dobre rzeczy na temat produktów z serii Oleje Świata marki Joanna
W skład wchodzą 3 olejki do twarzy i ciała oraz 3 małe balsamy:
* olejek do twarzy i ciała z olejkiem arganowym 
* olejek do twarzy i ciała z olejkiem macadamia
* olejek do twarzy i ciała z olejkiem migdałowym

oleje świata joanna olej arganowy olej makadamia olej migdałowy

Balsamy na suche miejsca [usta, łokcie, paznokcie]
* balsam 3 w 1 z masłem oliwkowym
* balsam 3 w 1 z masłem pomarańczowym
* balsam 3 w 1 z olejem kokosowym

balsamy na suche miejsca joanna oleje świata masło pomarańczowe masło oliwkowe olej kokosowy

Nie ukrywam, że najbardziej skradły moje serce właśnie te małe masełka, które mogę zabrać wszędzie. Nie zajmują dużo miejsca a przede wszystkim nic się nie wyleje. Moim ulubieńcem jest balsam z masłem pomarańczowym i tu w dużej mierze przeważył zapach tego balsamu, pięknie pachnie cytrusami a nawet tak smakuje! Nie jestem zwolenniczką pakowania paluchów do wszystkich słoiczków jakie mam w domu i nanoszenie tego gdzie się da, dlatego też oddzielny mam do ust i do paznokci. Wszystkie balsamy spisują się na medal zarówno masło pomarańczowe, oliwkowe oraz olej kokosowy silnie  nawilżają oraz pielęgnują suchą skórę, zostawiając ją miękką i odżywioną. Super nawilżają skórki wokół paznokci, są wydajne i z łatwością można je aplikować w każdym miejscu bez ryzyka, że się zalejemy, jak to bywa z oliwkami. Bardzo szybko się wchłaniają i dają im nowe życie. Balsamów nie stosuję na łokcie ponieważ nie mam problemu ze skórą w tym obszarze. 

oleje świata joanna olej arganowy olej makadamia olej migdałowy balsamy na suche miejsca 3 w 1

Jeśli chodzi o olejki do ciała i twarzy to głównie używam tego wzbogaconego o 'Eliksir Młodości' czyli olej arganowy. Działa przeciwstarzeniowo i odmładzająco. Zawarte w nim sterole powodują regenerację naskórka, dzięki czemu radzi sobie z bliznami, egzemą oraz przebarwieniami. Posiada właściwości łagodzące, dlatego też może znajdować się praktycznie w każdym kosmetyku, zarówno w kremach do twarzy, produktach do włosów, kosmetykach po opalaniu oraz depilacji, wtedy nasza skóra potrzebuje ukojenia. Olejku nie nakładam bezpośrednio na twarz ale łączę go razem z wodą, a dokładniej na mokrą rękawicę. Nie robi się z niego delikatna pianka myjąca jak to się dzieje z niektórymi olejkami, ale znalazłam na niego sposób, który najbardziej mi odpowiada. Od pewnego czasu zaczęłam stosować rękawicę do ciała, ale wykorzystując ją do mycia twarzy. Może się komuś wydać że oszalałam, jak czymś takim ostrym mogę trzeć twarz, ale powiem Wam że mojej skórę bardzo dobrze to robi. Oczywiście nie używam jej z taką siłą jak myję ciało. Przed nałożeniem olejku dokładnie oczyszczam twarz a następnie wylewam odrobinę olejku na mokrą rękawicę i delikatnie zaczynam masować skórę twarzy. Masuję tak około minuty. Zauważyłam, że w ciągu pół godziny reszta produktu wchłania się bez konieczności zmywania go wacikiem. Zawsze wykonuję to podczas kąpieli, a że uwielbiam długie wylegiwanie się w wannie to wieczorami mogę pozwolić sobie na chwilę przyjemności i relaksu. Obawiałam się trochę jak moja skóra przyjmie taką dawkę oleju ale poradziła sobie super. Nic mnie nie wysypało ani nie uczuliło, skóra na drugi dzień jest miękka, delikatna i niesamowicie nawilżona, bez konieczności nakładania kremu. Mam wrażenie, że nawet pory są mniej widoczne a wszelkie przebarwienia rozjaśnione. 


oleje świata joanna olej arganowy olej makadamia olej migdałowy


Nie zapominajmy jednak o dobroczynnych właściwościach pozostałych olejków. Olejek migdałowy rewelacyjnie sprawdzi się przy skórze suchej, wrażliwej oraz zniszczonej np. nadmiernym opalaniem. Mocno nawilża i zmiękcza naskórek, swoje zastosowanie znajduje w pielęgnacji ciała, włosów a nawet w pielęgnacji skóry dzieci i niemowląt. Często sięgają po niego również masażyści. Olejek makadamia natomiast hamuje działanie wolnych rodników oraz silnie regeneruje. Idealny do skóry normalnej, mieszanej, suchej oraz dojrzałej, niweluje przebarwienia oraz blizny, wzmacnia suche włosy, chroni przed promieniami UV, polecany do masażu skóry ze skłonnością do cellulitu. 


oleje świata joanna olej arganowy olej makadamia olej migdałowy

Zbyt długo zwlekałam z używaniem olejków ale na pewno nadrobię ten stracony czas. Jedyne co mogę się przyczepić i tu chodzi nie tylko o te olejki z serii Oleje Świata to, to, że nie cierpię ich przewozić, nie wiem jak bm je zabezpieczyła zawsze coś mi się wyleje. A Wy używałyście olejków do ciała i twarzy Joanna? Któryś wyjątkowo przypadł do gustu?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP