poniedziałek, 6 lutego 2017

Metal Manix Gold & Light Gold od Indigo. Tafla lustra oraz szronu na paznokciach.




Złoto na paznokciach od dłuższego czasu szaleje i choć jestem zwolenniczką głównie srebra to przyznam, że TO złoto robi na mnie wrażenie od samego początku. 

Metal Manix nie jest nowością na rynku, od jego ujawnienia się powstało już wiele innych równie pięknych pyłków, a jednak to złoto robi całą robotę na paznokciach. Metal Manix to pyłki, które wcieramy w warstwę dyspersyjną lub  możemy posypać go na nieutwardzony kolor, aby uzyskać tzw. szron na paznokciach. Ja uwielbiam i jedną i drugą wersję. 



Piękny efekt praktycznie bez wysiłku, choć na samym początku zanim nie poznałam dobrze tego produktu to miałam z nim problem, nie zawsze wyglądał tak jak oczekiwałam i nie tak, jak wyglądało to na zdjęciach w internecie. Cały sęk tkwił w bazie, na którą powinien być nakładany pyłek. Aby uzyskać spektakularny efekt lustra Metal Manix, powinien być wcierany w suggar effect lub paint gel, ponieważ to one mają najobfitszą warstwę dyspersyjną, dlatego podczas wcierania pyłku w hybrydę nie osiągamy odpowiedniego efektu i zamiast lustrzanego błysku mamy często brokatowe paznokcie. Przynajmniej mi się nie udało, a próbowałam na lakierach różnych marek i różnych kolorach. Na zdjęciu widać różnicę, Metal Manix na paint gelu jest idealnie wtarty w warstwę dyspersyjną i pięknie błyszczy, natomiast na hybrydzie drobinki są bardziej widocznie i nie łączą się w jednolitą taflę. 



Paint Gel jak i Suggar Effect to żele, które nakładane są tylko na paznokcie żelowe, mam tu na myśli malowanie całej powierzchni paznokcia, ponieważ nie są elastyczne, nie rozpuszczają się i nie utrzymały by się na naturalnej płytce. Ale to są cudowne produkty, niezawodne w tworzeniu stylizacji jak np. babyboomer oraz tworzeniu różnych zdobień. 




Metal Manix można nakładać na wszystkie paznokcie, czyli na bogato lub tylko delikatnie urozmaicić manicure przyozdabiając tylko jeden pazurek. Wszystko wedle gustu i upodobania. 


jak nakładac metal manix,

2 komentarze

  1. ale ładnie wyglądają te płyki, ja mam swój z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie próbowałam tego z semilaca :) ale widziałam, że efekty również są piękne!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP