wtorek, 17 stycznia 2017

Frost Effect, czyli efekt szronu na paznokciach. Mroźny i błyszczący manicure oraz propozycja bez użycia hybrydy.



frost effect nr 10


Efekt szronu to bardzo modny sposób ozdabiania paznokci, który bardzo szybko możemy wykonać. W całej stylizacji chodzi o to, aby uzyskać paznokcie jakby posypane śniegiem, niesamowicie iskrzące i oryginalne. Ja jestem w nich totalnie zakochana!

Do tej pory efekt szronu wykonywałam syrenkowymi pyłkami od Indigo. Mokry, nie utwardzony kolor, dokładnie posypywałam pyłkiem, a następnie wszystko utwardzałam w lampie. Syrenki według zaleceń producenta, mają tworzyć przepiękną błyszczącą powierzchnię, poprzez wcieranie jej w warstwę dyspersyjną, a efekt szronu, to tak naprawdę wynik eksperymentowania z pyłkiem. Kilka dni temu podczas buszowanie po internecie w poszukiwaniu m.in. nowej lampy, natknęłam się na sklep Xfem.pl, z ciekawości wrzuciłam dwa słoiczki Frost Effekt do koszyka i z niecierpliwością czekałam na kuriera, strasznie ciekawa byłam ich ciekawa. Mam kolor różowy nr.5 oraz błękitny nr. 10. Pyłki są obłędne!

frost effect nr 10

frost effect nr 10

frost effect nr 10
Zmielone kryształki, ale nie tak jak syrenkowe, pozwalając uzyskać przepięknie paznokcie: oszronione/posypane śniegiem z dodatkiem błyszczących srebrnych drobinek. Wykonujemy go tak samo jak te syrenką, z tą różnią, że, robimy to jeszcze dokładniej i kilkakrotnie posypujemy czarodziejski proszek, ponieważ drobiny są ciut większe, a chodzi nam przecież o idealne pokrycie paznokcia szronem. Posypany, mokry kolor, utwardzamy i gotowe!


frost effect nr 5

frost effect nr 5

Atutem, ale zarazem  minusem tej stylizacji jest chropowata powierzchnia. Wyjątkowa, ale również problematyczna w przypadku bliskiego spotkania z wełnianym swetrem, czapką oraz rękawiczkami bądź utrzymaniem czystości, ponieważ brudki lubią chropowate powierzchnie. Mam tu na myśli bardzo jasne kolory, po 3 tygodniowym noszeniu szronu. Również wolny brzeg może ucierpieć, delikatnie ścierając się.
______
A co jeśli nie mamy takiego pyłku a chcemy go teraz, natychmiast?! Spokojnie, możecie zastąpić go brokatem, metal manixem czy inną 'dziwną posypką' do paznokci. Nie będzie to samo, ale zawsze jakaś alternatywa idealna na karnawał. Przy tworzeniu wzorników, zauważyłam że pyłki holo oraz metal manix w wersji na mokro na czarnym lakierze, nie chciały się utwardzić
karnawałowe paznokcie,

szron na paznokciach, frost effect,

paznokcie karnawałowe,
A jeśli nie chcemy hybrydy? Wtedy polecam Wam klasyczne lakiery do paznokci o piaskowym wykończeniu, które imitują delikatny szron. Ja w swoich lakierowych zbiorach znalazłam 3, które obecnie wpisują się zarówno w sezon zimowy jak i karnawałowy, a są to lakiery Golden Rose 'Holiday': srebro [51], stalowy [55] oraz czarny [60] po całkowitym wyschnięciu, lakier jest chropowaty. Możecie je kupić tu: Golden Rose- piaskowe lakiery i jest ich sporo do wyboru. 


lakiery piaskowe, lakiery piaskowe golden rose, golden rose holiday,

golden rose holiday, metal manix, holo, syrenka, indigo,


Frost Effect w porównaniu z innymi pyłkami, którymi możemy go zastąpić daję on jednak najbardziej spotęgowany szron na paznokciach dzięki jego grubszym drobinkom, ale przyznajcie każdy sposób jest dobry i świetnie wygląda. Dla tych którzy nie chcą lub nie mogą mieć są lakiery piaskowe. 





2 komentarze

  1. Cudowny efekt muszę spróbować uzyskać taki efekt bo trochę tych pyłków mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :) ja również mam troszkę tych 'posypek' najróżniejszych do paznokci :) trzeba próbować i szukać nowych efektów :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP