niedziela, 1 stycznia 2017

Creativity Planner by Powidoki. Planowanie w eleganckim stylu.


Creativity Planner by Powidok

Rok 2017 zaczynam z Creativity Plannerem oraz głową pełną pomysłów, planów oraz marzeń.

Długo dość sceptycznie podchodziłam do tego typu kalendarzy, głównie blokowała mnie cena, 120 zł to troszkę dużo jak na kalendarz, ale Creativity Planner to taki mój prezent na gwiazdkę. Od zawsze lubiłam coś notować, planować, zakreślać oraz spisywać. Gdy miałam naście lat prowadziłam pamiętniki, zarówno te opisujące moje przeżycia, marzenia, miłosne zawirowania oraz te, w których pisało się różnie wierszyki np. [...] na górze róże, na dole maki... Podejrzewam, że jestem jedną z tych osób, które są na wyginięciu, ponieważ uwielbiam pisać listy, czuć te emocje czekając na listonosza oraz przy ich otwieraniu. Podobnie było z plannerem, czekałam na niego z wypiekami na policzkach, a gdy zobaczyłam kuriera przez okno, nie mogłam się doczekać kiedy  wreszcie zadzwoni domofon. Przy otwieraniu przesyłki były podobne emocje jak przy otwieraniu listów. Pięknie zapakowany, otulony delikatną bibułką oraz kolorowymi piórkami. Cudny! Okładka w najmodniejszy trend 2016 roku, czyli marmur, a złote elementy dodają mu jeszcze więcej szyku i elegancji. 

kalendarz 2017


kalendarz 2017


Gdy go jednak otworzyłam, byłam przez pewien czas trochę rozczarowania z powodu braku miejsca na moje notatki, bo niby gdzie ja mam spisywać te swoje pomysły i plany? Tylko ten piękny kalendarz pomyliłam z notatnikiem, w którym najchętniej pisałabym wszystko i o wszystkim. Plany w takich notatnikach wielokrotnie kończyły się fiaskiem, ponieważ za dużo od siebie wymagałam każdego dnia, a doba ma przecież tylko 24 godziny. Planner jest zupełnie inny. Każdy miesiąc wita nas cytatem, kalendarzem całego miesiąca z okienkami oraz stroną, gdzie możemy spisać nasze miesięczne wydatki. Tą stronę mam już zapełnioną co koniecznie muszę kupić oraz załatwić w danym miesiącu jak np. wizytę u endokrynologa. 

Creativity Planner by Powidoki

Creativity Planner by Powidoki

Na każdy dzień mamy miejsce na 6 zadań: najważniejsze, ważne oraz dodatkowe plus okienka z prawej strony, aby na koniec dnia zrobić podsumowanie i odznaczyć te, które zostały wykonane. Pod zadaniami są jeszcze 4 punkty podsumowujące dzień. Możecie zapisać tu swoje sukcesy, miłe wydarzenia czy po prostu sytuacje, które wywołały na Waszych twarzach uśmiech. Czasami nie doceniamy tego co mamy, z każdym dniem żądając więcej, a przegapiając to co piękne i banalne jak to, że mamy w kranie wodę. 

Creativity Planner by Powidoki

Creativity Planner to mój pomocnik w realizacji celów na 2017 rok, dzięki niemu będę mogła spisywać to co najważniejsze, ustalać priorytety na każdy dzień i przestać się złościć, że kolejny raz nie wykonałam tego co sobie zaplanowałam. Moim ogromnym błędem w planowaniu było wytyczanie sobie zbyt dużo zajęć nad czym muszę jeszcze trochę popracować oraz systematyczność. 

Creativity Planner by Powidoki

Creativity Planner by Powidoki


Ten piękny planner znajdziecie tu: Powidoki


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP