środa, 14 grudnia 2016

6 propozycji na świąteczne prezenty [Biżuteria, Książki, Planner, Plakaty z napisami, dodatki do domu w stylu vintage/shabby chic]


Niedawno pisałam o prezentach Mikołajkowych a za chwilę Boże Narodzenie i jeden z najwspanialszych momentów, obok dzielenia się opłatkiem oraz spotkania z najbliższymi, czyli obdarowywanie się prezentami. 

Bardziej lubię dawać niż brać. Ogromną frajdę sprawia mi poszukiwanie prezentów, pakowanie, wkładanie pod choinkę, a później patrzeć na radość obdarowanej osoby. 


Dziś mam 6 propozycji na świąteczne prezenty:
1. Książki
Książki zawsze sprawdzą się zarówno jako dodatek jak i na sam prezent. Oto kilka propozycji: 
'Hugge. Duńska sztuka szczęścia'. Dla każdego Huggy będzie czymś innym. Drobne rzeczy kształtują nasze życie i dodają szczęścia o czym często zapominamy. Przepięknie opracowana książka, sama w sobie ma już magię...
Są również dwie książki z kategorii DIY, dzięki którym będziecie mogli wyczarować coś do domu 'Twoje DIY. Krok po kroku zrób to sam' Kasi Ogórek oraz 'Kosmetyki naturalne DIY', w której założycielka marki Uoga Uoga, dzieli się przepisami na m.in. masła do ciała, kule do kąpieli czy toniki do twarzy. 
'Zanim się pojawiłeś' Jojo Moyes, to propozycja romantyczna. Książki nie czytałam, ale obejrzałam film. Romantyczny, zabawny i dający troszkę do myślenia. Will wraz z wypadkiem motocyklowym traci sens życia i podejmuje drastyczną decyzję, nie zważając na innych, czy miłość Lou pomoże?  
'Liderki biznesu. Jak zwyciężać i zmieniać świat', to książka, która została napisana z inicjatywy Fundacji Liderek Biznesu. 13 historii napisanych na podstawie wywiadów z bohaterkami, polskimi bizneswoman, m.in. Joanną Klimas. 
'Biuro przesyłek niedoręczonych' Nataszy Socha. W biurze przesyłek, które nigdy nie dotarły do adresatów, pracuje Zuzanna. Natrafia na listy, których nadawcy od ponad 38 lat nie mogą się spotkać, postanawia wziąć sprawy w swoje ręce, ma czas do  Wigilii... 

ksiązki na prezent, książki na prezent,

2. Biżuteria 
Minimalistyczna, delikatna, ale z duszą. Wszystkie 3 marki poznałam dzięki Instagramowi.  
Chrysalis- piękne kolekcję bransoletek. Marka celebrująca miłość i przyjaźń. Każdy element to talizman, łączący barwy i symbole.  

chrysalis na prezent, biżuteria,




Nikki Lissonito biżuteria oparta na koncepcie wymiennych elementów. W każdej chwili można zmienić zawieszkę na bransoletce lub wnętrze w oprawce na łańcuszku. 




ACHAstudio- delikatna i subtelna, nadająca klasy każdej stylizacji, ręcznie robiona jak ta marki Chrysalis. Śpieszcie się, ponieważ zamówiona i opłacona biżuteria do 18 grudnia dotrze do Was jeszcze przed świętami.

minimalistyczna biżuteria,

Mr-Teo- dla miłośniczek psów. Bransoletki oraz łańcuszki z zawieszkami różnych ras. 
zawieszki psy,


3. Piżama
Dla osób które lubią dostawać coś ładnego, ale jednocześnie bardzo praktycznego i tu mam Wam do zaproponowania piżamy firmy Hibou Sleepwear. Subtelne, wygodne i ładne. Koniecznie zajrzyjcie!



4. Planner 
To elegancki i wyjątkowy kalendarz. Taki jakby pamiętnik. Uwielbiam pamiętniki i listy, to coś pięknego! Zeszyt w którym możemy napisać wszystko o czym pragniemy, myślimy, a nie chcemy nikomu mówić. Stawiać sobie cele i później się z nich rozliczać. Moda czy sposób na organizację życia aby było jeszcze piękniejsze? Jakikolwiek miałby być motyw zakupienia go to i tak będzie pięknym prezentem. 

planner, kalendarz,


Jak dla mnie najpiękniejsze Plannery:

5. Plakaty Posterilla.pl
Przyszła kolej na coś do domu. W pierwszej kolejności idą plakaty: motywacyjne, z napisami, grafiką. Można kupić same jak również w ramce, które przychodzą do nas pięknie zapakowane. Minimalistyczny obrazek, który udekoruje każdy dom/mieszkanie. 

plakaty z napisami, plakaty z grafiką, plakaty motywacyjne,


6. Akcesoria do domu.
Piękne dodatki do domu, miłośniczek stylu vintage oraz shabby chic. Lampiony, figurki, poduszki, pojemniczki, ściereczki, kubeczki... jest tego mnóstwo! Miałam wybrać dla Was 3 takie miejsca, ale są 4 ponieważ nie mogłam żadnego odrzucić

akcesoria do domu, dodatki do domu, wystrój wnętrz,

akcesoria do domu, dodatki do domu, wystrój wnętrz,

______

Mam nadzieję, że ułatwiłam Wam troszkę wybór prezentów? Może znacie produkty o których pisałam lub dopiero o nich usłyszeliście. Mnie najbardziej zachwyciła biżuteria marki Chrysalis. Na pewno sprawię sobie bransoletkę tej marki. 



Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP