piątek, 2 grudnia 2016

5 propozycji na mikołajkowe prezenty. DIY. [Domowy peeling, zakładka do książki, butelka na marzenia, herbata, pendrive- oreo]



Już grudzień, a za oknem pięknie posypało śniegiem. Za 4 dni Mikołajki, macie już prezenty dla najbliższych? Mam 5 propozycji na niestandardowe prezenty, większość to prezenty, które możecie przygotować sami. 


http://annafimake-up.blogspot.com/2016/12/5-propozycji-na-mikoajkowe-prezenty-diy.html


1. Domowy peeling. 

Każda kobieta ucieszy się z takiego prezentu. Efektownie wygląda, upiększa skórę i pięknie pachnie. Ja zrobiłam peeling solny, z grubych kryształków soli, które idealnie złuszczą skórę. Wykorzystać go można zarówno do całego ciała jak i do stóp. W moim peelingu jest oliwa z oliwek, nasiona chia, sok z cytryny, a piękny kolor zawdzięczam soku z czarnego bzu. Po dokładnym wymieszaniu wszystkich składników, peeling przełożyłam do oryginalnego słoika i gotowe!


peeling domowy

peeling diy,

2. Zakładka do książki.
Dla miłośników książek możemy zrobić oryginalną zakładkę. Nigdy nie lubiłam, typowych zakładek papierowych, które często dokładne są do książek. Taką spersonalizowaną zakładkę możemy wykonać sami. Może to być zdjęcie, cytat czy nawet rysunek, który będzie obdarowywanej osobie przypominał o nas lub o zabawnej/wyjątkowej chwili. Wybrany wzór drukujemy/piszemy/rysujemy, a następnie wszystko dajemy do zalaminowania. Taką usługę znajdziecie w punktach ksero, druku, skanowania. Moją ulubioną zakładką od dłuższego czasu jest karteczka, którą moja mama załączyła do jednej z przesyłek, oczywiście ją zalaminowałam, aby się nie zniszczyła i zawsze gdy otwieram książkę lub czuję się 'źle', czytając 'Żyj odważnie', pomaga mi znów wrócić na właściwe tory. 

prezent na mikolajki,

3. Butelka na marzenia/cele. 
Taka mała butelka skarbów. Wiele razy boimy się mówić o naszych marzeniach i życiowych celach głośno, w obawie że mogą się nie spełnić, a czemu nie spisywać ich i wrzucać do butelki, aby były tylko NASZE? Potrzebujemy tylko butelki, kolorowych karteczek i sznureczków, aby wszystko było ze sobą spójne i ładnie wyglądało. Ja używałam typowej kolorowej, kwadratowej kostki biurowej i mulinę. Kwadratowy kartonik przecinałam na pół i przewiązałam kilka razy muliną. Ważne, aby otwór butelki był ciut większy, aby zawinięte karteczki mogły się przecisnąć na zewnątrz. Butelka po winie również się sprawdzi.

butelka na marzenia, DIY,

prezent diy

diy,

4. Herbata. 
Kto nie lubi herbaty? A w szczególności tych pysznych z owocami, przyprawami i różnymi innymi dodatkami? Zima to czas długich wieczorów pod kocykiem z książką w ręku i gorącą herbatą. A jest ich przecież mnóstwo, do wyboru, do koloru. Aromatyczna herbata z dodatkiem malin, mieszanka białej i zielonej z kawałkami papai i ananasa, mieszanka z orzeźwiającym eukaliptusem, lawendowa, jaśminowa, tropikalna, owoce leśne, mogłabym wymieniać tak jeszcze długo, nie wspominając już o czajniczkach, filiżankach, zaparzaczach, które niekiedy są jak arcydzieła, bo picie herbaty to cały rytuał i kojarzy nam się z relaksem oraz spotkaniami. Więc dlaczego nie możemy podarować tej wyjątkowej chwili? I razem napić się pysznej herbaty? Ciągle gdzieś gnamy i zawsze brakuje nam czasu, a spotkania powoli zastępuje nam Messenger... 

herbata na prezent, aromatyczna herbata, chwile przy herbacie,

chwile przy herbacie, spotkania przy herbacie,

chwile przy herbacie, spotkania przy herbacie,

5. Pendrive, ciasteczko Oreo. 
Taki mały sprytny gadżet, który wiele w sobie pomieści a przy tym tak słodko wygląda, że chciałoby się go zjeść. Bardzo praktyczna, przenośna pamięć, która ciągle jest nam potrzeba coś zapisać, coś przenieść, skopiować. Lubimy otaczać się wszystkim co ładne, oryginalne i pasuje do naszego stylu. Taki gadżet każdemu się spodoba, a już na pewno przyda. Pendrive możemy zakupić w różnym kształcie, od słodkich ciasteczek, postacie Disney'a po gitary czy potworki. Dodatkowo możemy wrzucić tam wspólne zdjęcia lub muzykę, która przywoła wspomnienia. 

oreo, pendrive oreo,

ciasteczka oreo, oreo, pendrive oreo,


Lubicie obdarowywać takimi prezentami? Czy wolicie zdecydowanie te, które zawsze się sprawdzają: kosmetyki, perfumy lub książki?



Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP