wtorek, 1 listopada 2016

Pyłki Indigo Nails: Serenka [Aquarius, Tiffany, Black, Pastel Pink] & Metal Manix [Silver, Light Gold, Gold 24 karatowe złoto] & Metal Manix Mutli Chrome




Jesień nie musi, a nawet nie może być nudna. Wraz z jej nadejściem zmienia się nasza garderoba, rezygnujemy z intensywnych kolorów na rzecz tych spokojniejszych, wyrafinowanych jak czernie, szarości, beże czy burgundy, które są tak modne w tym sezonie, podobnie z dodatkami, makijażem oraz paznokciami. 
Jakiś czas temu pisałam już o efektach na paznokciach, a post nadal cieszy się ogromnym powodzeniem. Tym razem przychodzę z kolejnymi syrenkami oraz nowymi pyłkami Metal Manix oraz Metal Manix Multi Chrome


Syrenki pięknie wyglądają na sucho jak i na mokro, a szron zapewne powróci na paznokcie jak tylko poprószy śnieg. Sposób nakładania jest taki sam jak poprzednich syrenek, czyli wcieramy je w warstwę dyspersyjną utwardzonego koloru. Kolejnymi w mojej kolekcji jest odcień Tiffany, Aqaurius, Pastel Pink oraz Black. Jak dla mnie ten ostatni jest najpiękniejszy, szmaragdowe drobinki nieziemsko zmieniają czarny kolor. Nałożyłam go również na fiolet i Szeherezadę od Semilaca. Każdy z nich jest inny ale jakże piękny, taki galaktyczny. 


Tiffany to pyłek w odcieniu pastelowej zieleni z złotymi drobinkami. Pięknie wygląda na pastelowym Mint od Semilaca, ale również na turkusie. 


Aquarius, to pastelowy błękit który zdobił paznokcie latem, ale zimą również będzie pasował do większości stylizacji. Już widzę go w wersji na mokro. Na zdjęciu powyżej, pomiędzy Tiffany a Aquarius pyłek pół na pół nałożyłam na odcień pastelowego różu, aby pokazać wam jak wygląda na zupełnie innej bazie. Tu dla odmiany widać przebłyski fioletu. 


Ostatnią syrenką jest Pastelowy Róż, tak naprawdę cukierkowy róż. Blask zmienia się w zależności jaka baza jest pod pyłkiem, nałożyłam go na kilka różnych odcieni różu od jasnego po ciemniejsze.  Róż jest jednak letnim kolorem i rzadko sięgamy po niego jesienią czy zimą. 


A teraz największe gwiazdy w stylizacji paznokci. Są wszędzie! Odkąd pojawiły się na rynku paznokciowym, każdy chce je mieć na paznokciach, a mowa tu o pyłkach Metal Manix, czyli efekcie lustra na paznokciach. Ja mam 3 kolory: Silver, Light Gold oraz Gold- 24 karatowe złoto. 



Metal Manix to mieniące się pyłki, nałożone na dowolną bazę kolorystyczną sprawiają, że paznokcie błyszczą obłędnie. Na wzorniku pyłki nałożyłam na hybrydę, ale według producenta powinny być nakładane na żel Sugar Effect lub Paint Gel, mają one bardzo obfitą warstwę dyspersyjną przez co pyłek lepiej się wciera. Efekt na hybrydzie a np. na paint gelu różni się. Na hybrydzie drobinki są bardziej zauważalne.


Jeśli chodzi o Metal Manix Multi Chrom, to niezwykle miałki pyłek tworzący idealnie błyszczącą taflę. Ten pyłek w przeciwieństwie do pozostałych wcieramy w top nie pozostawiający warstwy dyspersyjnej, u mnie jest to Top No Wipe firmy Semilac. Nakładamy jak zazwyczaj bazę, 2 warstwy lakieru hybrydowego, zabezpieczamy wszystko topem np. No Wipe, po utwardzeniu oczywiście, za pomocą dołączonej pacynki wcieramy srebrzysty pyłek, nie zapominając o wolnym brzegu. Wszystko później jeszcze raz pokrywamy topem wraz z wolnym brzegiem, aby pyłek nie starł się. 


top no wipe, top dry top,


Należy pamiętać, aby powierzchnię koloru idealnie równo pokryć topem, jeśli nierówno to zrobimy lub coś nam się 'ściągnie' wtedy będzie nie ładnie to wyglądało i trudno to naprawić. Na moim wzorniku jak dobrze się przyjrzycie, po środku widać właśnie taką nierówność.


syrenka black, pastel pink, tiffany, aquarius, top no wipe,

Syrenki oraz Metal Manix'y to idealne dopełnienie jesiennych stylizacji. Jedni preferują wszystkie błyszczące paznokcie, innym wystarczy takie zdobienie na jednym paznokciu. Wszystko wedle gustu i upodobania. 



4 komentarze

  1. Ten kolorowy syrenkowy próbnik jest niesamowicie uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Pyłek niesamowicie ożywia kolory :)

      Usuń
  2. ja dopiero zaczynam swoją przygodę z pyłkami, kupiłam sobie semilac flash i muszę przyznać że efekt jest ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Semi Flas to odpowiednik Multi Chromu. Widziałam, że równie pięknie wygląda jak ten od Indigo :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP