czwartek, 24 listopada 2016

Glov Hydra Demaquillage' On- The- Go Colour Edition, zaskoczenie ostatnich miesięcy. Demakijaż bez użycia kosmetyków. Czy jest to możliwe?



http://annafimake-up.blogspot.com/2016/11/glov-hydra-demaquillage-on-go-colour.html


Glov On- The Go, to rękawica do demakijażu, myślę że mogę ją tak nazwać i od dłuższego czasu leżała w mojej łazience. Jakoś ciężko było mi się do niej przekonaćOgólnie rzecz biorąc, nie wierzyłam w jej moc.
Jak kawałek materiału może zastąpić mleczko czy płyn do demakijażu i zmyć makijaż używając tylko wody? 

Na oficjalnej stronie Glov możemy o niej przeczytać, że: 
Glov on-the-go to rękawica do demakijażu zaprojektowana z myślą o aktywnych kobietach, ceniących sobie idealnie zadbaną skórę. Color Ediotion, to sztandarowy produkt GLOV z lekką nutą romantyczności - specjalna linia kolorystyczna nadaje mu zupełnie odmiennego charakteru, nie zmieniając właściwości rękawicy'.

 Źródło: www.glov.co

Glov On- The- Go Colour Edition ma 4 warianty do wyboru: sportowy błękit Bouncy Blue, imprezowy róż Party Pink, szykowna szarość Glam Gray i moja- zawadiacka brzoskwiniowa Cheeky Peach. Odkąd ją wypróbowałam to pokochałam! Jest niesamowita! Bez problemu radzi sobie z podkładem, korektorem oraz tuszem do rzęs, który przecież lubi się mazać podczas zmywania.  Nie musiałam mocno pocierać ani trzeć skóry, aby pozbyć się makijażu. Przykładam wilgotny materiał do skóry, czekam kilka sekund, a następnie kolistymi ruchami, masuję twarz zmywając makijaż. 

demakijaż bez kosmetyków

rekawica do mycia twarzy, glov do demakijazu,


Myjąc nią twarz miałam uczucie jakbym przecierała skórę czymś gumowym, nie mam tu na myśli nic złego oczywiście, tylko w kontakcie ze skórą ten materiał robi się delikatnie tępy i wydaje mi się, że dzięki temu skutecznie zbiera makijaż i wszelkie zanieczyszczenia ze skóry. 

'Jej sekretem jest włókno stworzone w mikro-technologii. Dzięki elektrostatycznym właściwościom działa jak magnez na makijaż dokładnie go usuwając. Skóra pozostaje idealnie oczyszczona z makijażu oraz nadmiaru sebum'. 

Nie mam pojęcia jak to się dzieje, ale skóra po tej rękawicy jest oczyszczona, delikatna, nawilżona i taka mięciutka. Nie ma tu mowy o uczuciu ściągnięcia czy pieczenia, jest antyalergiczna. Moja skóra nie jest taka chyba po żadnym żelu do mycia twarzy.
Po takim demakijażu rękawica jest strasznie brudna, nie sądziłam, że uda mi się ją wyczyścić mydłem i to bez ingerencji pralki. A jednak! Za pomocą mydła oraz pocierania brzegami o siebie, bez problemu pozbyłam się wszystkich zabrudzeń.


 http://annafimake-up.blogspot.com/2016/11/glov-hydra-demaquillage-on-go-colour.html


Glov On - The- Go to rewelacyjna rzecz na wyjazdy. Kiedy nie chcemy zabierać żelu, mleczka bądź płynu do demakijażu to jest właśnie idealny gadżet do kosmetyczki. Zajmuje malutko miejsca a działa niezawodnie, a do tego szybko można z niej usunąć zabrudzenia. Zawsze ją zabieram kiedy gdzieś wyjeżdżamy, ponieważ wtedy albo brakuję czasu  albo po prostu jest niestosowne zbyt długie przesiadywanie w łazience, a do tego mając dziecko, człowiek zaczyna się ograniczyć z rzeczami jakie musi zabrać, przecież nie jeździmy tirem. Żałuję, że tak zwlekałam z jej użyciem.

Rodzajów Glov jest dość sporo, zerkając na stronę widziałam również Glov do cięższego makijażu a także do oczu. Są nawet do konkretnego rodzaju skóry jak  Glov Oil & Mixed Skin. 

A jakie są Wasze opinie na temat tego produktu? Używałyście?



2 komentarze

  1. Widziałam ją ostatnio na https://www.showroom.pl i zastanawiałam się czy to faktycznie działa... Którą bardziej polecisz? Tą mniejszą wersję czy dużą?

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę super radzi sobie z makijażem! Jeśli chodzi o wielkość, ja posiadam tylko jeden rozmiar, ale ta malutka do oczu wydaje mi się, że jest bardziej precyzyjna i dociera bez problemu do kącików oczu, większą jest z tym problem. Polecam ją na jakieś wyjazdy lub wtedy gdy nie chcemy zabierać ze sobą dużej ilości kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP