środa, 27 lipca 2016

Wakacyjny niezbędnik. 5 kosmetyków idealnych na lato. [Nivea, Garnier, Nuxe, Lirene, Escada, E.Arden]



Lato to czas wyjazdów i wypoczynku, ale również czas w którym odsłaniamy i wyjątkowo dbamy o nasze ciało. Gorące i suche powietrze sprawia, że skóra staje się sucha i szorstka, a także bardziej się poci.  Mam dla Was 5 kosmetyków , które zawsze sprawdzą się latem. 


1. Balsam pod prysznic Nivea. 
Już bardzo dawno zrobił furorę, jak tylko pojawił się na rynku kosmetycznym. Super rozwiązanie na upalne dni i ekspresowe nawilżenie skóry bez czekania na wchłonięcie się balsamu. Latem chcemy żeby kosmetyki były lekkie, nie obciążały skóry a dodawały świeżości. Balsam nakładamy na wilgotną skórę, 'wsmarowujemy go' a następnie nadmiar spłukujemy i gotowe!

  
2. Antyperspirat Garnier ActionControl. 
To oczywiście nieodłączny kosmetyk każdej kobiety aby czuć się świeżo. Ja od bardzo dawna mam problemy z potliwością i nie ukrywam, że jest to dla mnie męczące. Próbowałam wielu kosmetyków co kończyło się marnym skutkiem. Te delikatne, były za słabe, natomiast tzw. blokery za mocne i podrażniały skórę pod pachami. Jedynym z drogeryjnej półki, który sprostał moim oczekiwaniom okazał się Garnier. 
Nie wysusza i nie podrażnia skóry, dzięki niemu czuję się komfortowo, a jego delikatny zapach nie koliduje z zapachem perfum. 


niezbednik wakacyjny, co zabrac na wakacje,


3. Masełko do ust Nuxe. 
To miód na moje usta. Letni 'must have' dla wysuszonych i podrażnionych ust po kąpielach słonecznych. Nie raz tego doznałam, ale teraz jestem mądrzejsza i dbam o swoje usta również latem. Masełko super nawilża, a przede wszystkim długotrwale odżywia. Cudownie pachnie i smakuje cytrusami. 

4. Suchy olejek z drobinkami Nuxe/ Rozświetlający balsam Lirene. 
Suchy olejek Nuxe to gwiazda każdego lata. Lekka, nie klejąca się formuła, nawilża i rozświetla skórę cudownymi miedzianymi drobinkami. Subtelnie podkreśla opaleniznę i dodaje naszej skórze witalności. Tańszą wersją olejku Nuxe jest balsam Lirene. Różni się formułą oraz konsystencją, jest bardziej wodnisty i chwilowo daje uczucie lepkości na skórze, które później na szczęście znika. 


balsam do ciala z drobinkami lirene, lirene,



5. Perfumy/woda toaletowa/mgiełki zapachowe.
Mam kilka ulubionych zapachów na lato. Gdy jest upalnie, staram się wybierać takie, które nie są przytłaczające i duszące. Lubię coś świeżego, cytrusowego i orzeźwiającego, m.in. C- Thru Emerald, Escada Taj Sunset, E. Arden Green Tea Honeysuckle, a w tym roku dzięki mojej bratowej poznałam zapach Adidas Pure Lightness, który można kupić w Biedronce za 17 zł. 

escada taj sunset, c thrue, adidas pure lightness,

Nieodzownym elementem mojego wakacyjnego niezbędnika jest oczywiście dobra książka i aparat. 



2 komentarze

  1. ten olejek jest cudowny <3 ja przed każdym wyjazdem robie sobie manicure hybrydowy semilackiem bo świetnie się trzyma:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olejek jest wspaniały! Idealny nie tylko na lato :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP