wtorek, 14 czerwca 2016

4 hity ostatnich miesięcy na paznokciach: efekt szronu, efekt syrenki, efekt szmaragdowy oraz efekt holograficzny.




Efektem syrenki, szmaragdowym zachwycałam się już od jakiegoś czasu, później doszły jeszcze efekty holograficzne oraz szronu. Pierwsze pyłki syrenki zakupiłam na jednym ze stoisk paznokciowym w jednym z centrum handlowych, nie były jakieś 'firmowe' ale pomyślałam, że pyłek to pyłek czym on może się różnić od tych firmy Indigo




Kilka razy kombinowałam na paznokciach, ale nie uzyskiwałam takiego lustrzanego efektu jaki widziałam na zdjęciach w internecie. Pomyślałam, że pewnie robię coś źle i niszczę cały efekt, ale po obejrzeniu wielu tutoriali okazało się, że wszystko robię tak jak to powinno być zrobione a efektu nadal brak. Więc zakupiłam pyłki Indigo, żeby przekonać się o ich mocy i rzeczywiście jest różnica. Często zamiast syrenek jest po prostu zmielony brokat dlatego nie daje takiego spektakularnego efektu. 







Efekt syrenki, szmaragdowy oraz holograficzny uzyskujemy przez taki sam sposób wykonywania, czyli: baza, 2 x kolor hybrydowy, nie zmywamy warstwy dyspersyjnej, ponieważ to w nią wcieramy bajeczne pyłki, a następne po oczyszczeniu płytki z jego nadmiaru, zabezpieczamy cała stylizację topem. Wszystkie warstwy utwardzamy w lampie led/uv.

Jeśli chodzi efekt szronu, można również nazwać go efektem sugar, uzyskujemy poprzez posypanie drugiej, nie utwardzonej warstwy koloru, pyłek musi się wtopić w kolor aby powstał nam mocno chropowaty efekt, dopiero później utwardzamy wszystko w lampie i szczoteczką pozbywamy się nadmiaru pyłku. Tak wykonaną stylizację pozostawiamy, bez zabezpieczania go topem inaczej nasza praca nie miałaby sensu. 




Wszystkie efekty są piękne i często jest problem z dokonaniem wyboru. Ja bardzo lubię jak gwiazdą stylizacji jest jeden taki ozdobny paznokieć góra dwa, inni wolą np. wszystkie błyszczące paznokcie. Ważne abyśmy same czuły się dobrze ze swoimi paznokciami i nie ważne co, ktoś o nas myśli patrząc na nie. 




Cena pyłków nie różni się aż tak bardzo, te no name kosztowały 6 zł a pyłki Indigo 7 zł.

4 komentarze

  1. Jaki pyłek jest nałożony na kolor 032?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyczna syrenka która wyszła pierwsza firmy Indigo :-)

      Usuń
  2. Mam pytanie, czy syrenka, której używamy do zrobienia efektu szronu nie będzie bardzo szybko znikać z paznokci?
    Pozdrawiam,
    Areti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak do tej pory nie miałam z tym problemu. Zawsze staram się dobrze posypać kolor, aby pyłek wtopił się w niego, wtedy jest nie do ruszenia 😃

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP