czwartek, 7 stycznia 2016

Sensique. Tanie kosmetyki drogeryjne. Co warto kupić a co sobie odpuścić. Podkład matujący, aksamitne cienie trio, tusze do rzęs, bronzery.


Kosmetyki Sensique bardzo lubię w codziennym makijażu, mimo swojej niskiej ceny ich jakość jest bardzo dobra. Szczerze jeszcze nie było tak, że przytrafiła mi się jakaś wpadka, i nie mówię tego żeby tylko wychwalać te kosmetyki. Jedynym problemem są podkłady za chwilę dokładnie opiszę co mam na myśli. 






Podkład. Perfect Nude Make Up
Z podkładami zawsze miałam problem, a dokładnie z ich kolorami, większość jest dla mnie za ciemna, za pomarańczowa lub za różowa i wyglądałabym jak świnka. Ciężko mi kupić podkład, ponieważ w sklepie po nałożeniu wygląda ok, a dopiero po kilku godzinach zaczyna się utleniać i wygląda strasznie. Problem, że nie we wszystkich drogeriach mamy możliwość otrzymania próbki podkładów, w szczególności tych tańszych, aby móc spokojnie w domu przetestować produkt i być z niego w 100% zadowolonym. N
Ten podkład o którym mowa jest dość kremowy, daje delikatne pudrowe wykończenie, sprawdzi się przy cerze mieszanej i tłustej ale warto pamiętać  o nawilżeniu, ponieważ suche partie skóry może dość widocznie podkreślić. Producent przekonuję że nie przesusza, ale ja nie do końca ufam podkładom matującym w tej kwestii. Przyjemnie się rozprowadza na skórze, ale efekt pokaże Wam niebawem ponieważ dla mnie on jest stanowczo za ciemny i nieciekawie wygląda na mojej skórze. 



Aksamitne cienie do powiek. Kolorowe trio.
11 kolorystycznych kompozycji, do stworzenia idealnego makijażu dziennego jak i wieczorowego. Każda z nas znajdzie kolor dla siebie, od delikatnych beży po intensywne ciepłe jak i chłodne brązy, rudości oraz odcienie miedzi. Są również szarości, fiolety, łososie oraz odcienie niebieskiego. Maty oraz satyny, bez żadnego tandetnego błysku rozświetlą każde oko.
Cienie jak sama nazwa mówi są aksamitne w dotyku, bez problemu rozprowadzają się na powiece, nie tworząc plam. I całkiem dobrze napigmentowane. Oczywiście wcześniej nakładam bazę pod cienie, dlatego ich trwałość jest zadowalająca. U mnie żadne cienie bez bazy nie sprawdzą się, nawet korektor nie pomaga, posiadam tłustą powiekę i baza to mój 'must have' w makijażu oka, inaczej każde cienie musiałabym krytykować
Jeszcze nie mam swojego faworyta ponieważ wszystkie te kolory są piękne! Dobrze, że mam je wszystkie, ponieważ w drogerii ciężko byłoby mi się zdecydować na kolor.





Tusze do rzęs. Extreme volume & Long lashes.
Oba tusze maja dość gęstą, kremową konsystencję dzięki której możemy uzyskać dość wyrazisty efekt. Wiem, że wiele osób lubi gęściejsze tusze i czekają nawet aby nowy 'zestarzał się' troszkę. Takie tuszę szybciej i mocniej obklejają rzęsy dając wrażenie, że są grubsze i jest ich więcej. 
Extreme volume mocno pogrubia, dzięki swojej grubej i dużej szczoteczce. Long lashes natomiast ma za zadanie wydłużyc rzesy, dzięki sylikonowej szczoteczce, która z jednej strony ma dłuższe włoski a z drugiej krótsze taki mały, precyzyjny grzebyk. 
Ja zdecydowanie jestem zwolenniczką tuszy rzadszych to w pierwszej kolejności, i te z sylikonowymi szczoteczkami. Ale tych również używam, mimo, że posiadają gęściejszą konsystencję w ciągu dnia nie zauważyłam, żeby coś mi się skruszyło czy osypało ale wyjątkowo nie skradły mojego serca. 


Bronzing Powder. 108 medium bronze & 109  ultra bronze.
108 medium bronze od razu przypadł mi do gustu, nie jest ani pomarańczowy ani za ciemny. Nie zrobił również plamy na twarzy, a jak wcześniej już wspomniałam jestem posiadaczką bardzo jasnej cery. Super sprawdza się do delikatnego wykonturowania twarzy, dając bardzo naturalny efekt a ja taki bardzo lubię. 109 Ultra bronze natomiast jest ciut za ciemny w tej chwili. W dotyku są takie delikatne i jedwabiste, nieproblematyczne jednym słowem i to za tak niską cenę 7,99.



____________________

A jak jest u Was z tańszymi kosmetykami? Jakie lubicie i jakie polecacie aby kupić
I jak sprawa przedstawia się z bronzerami? Bo zawsze jest problem w poszukiwaniu tego najlepszego.

Chcę wykorzystać wszystkie cienie trio i z każdego z nich wycisnąć jak najwięcej, mam nadzieję, że mi się uda. 


7 komentarzy

  1. mam te cienie i średnio podoba mi się ich pigmentacja... tanie kosmetyki lubię z Lovely, Wibo i Miss Sporty czasem...
    a bronzera to i ja szukam odpowiedniego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię te cienie, czasami potrzebuję kolorów które nie są aż tak bardzo intensywne. Ale aby wzmocnić pigmentację spróbuj nałożyć biała bazę pod cienie. Jeśli chodzi o bronzer jeden z moich ulubionych to Kobo Sahara Sand.

      Usuń
  2. Sensique kusi mnie jedynie produktami prasowanymi. Ani lakiery do paznokci, ani tusze czy pomadki się u mnie nie sprawdzają. Mają za t jeden produkt - hit nad hitami (powinien Ci przypasować, też jestem blada) - mianowicie matt rouge w najjaśniejszym odcieniu 201. Początkowo myślałam, że nie będzie go widać na mojej buzi, ale jak tylko go nałożyłam to była miłość od pierwszego wejrzenia! Zdeklasował róże essence, MUA, Catrice, Oriflame i Bourjois. Od kiedy go mam, reszta róży leży nietknięta, a ja używam go codziennie od zeszłej wiosny i została jakaś 1,/3 w opakowaniu. Kocham i szczerze polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno go spróbuję :) ponieważ z kosmetykami do bardzo jasnej cery są problemem, przynajmniej w moim przypadku. Tak żeby wszystko było ładnie i ze smakiem :) jednak największą walkę toczę z podkładami. A może Ty polecasz taki który sprawdził się przy Twojej jasnej karnacji?

      Usuń
  3. Puder brązujący słoneczko z Sensique jest jednym z moich ulubionych kosmetyków. Od niego zaczęła mi sie przygoda z tą firmą i teraz chętnie po ich produkty sięgam. Tak jak piszesz są świetne jakościowo, a cena jeszcze bardziej zachęca do testowania. Zawsze jak jestem w drogeriach natura to coś dla siebie wybiorę. Ostatnio kupiłam rewelacyjną kredkę https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xtp1/v/t1.0-9/13427776_1270579746302888_2450651607605716545_n.jpg?oh=f44fee4cb2f3b5bc17930a674a40faad&oe=580F24A0&__gda__=1472277638_bd07fcd438143abafee5d854cbf07146

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP