środa, 23 grudnia 2015

Świąteczne dekoracje. Tanie dodatki i ozdoby do domu. Jysk, Netto, Biedronka, Home&You, Pepko.






Strasznie lubię święta Bożego Narodzenia, ten klimat otaczający nas dookoła. I kolejny raz zima chyba nie zaszczyci nas śnieżnym pyłkiem na Wigilię, a szkoda bo wszystko traci ten wyjątkowy klimat mając za oknem +11 stopni.





W naszym mieszkaniu choinkę ubraliśmy już 
około 15 grudnia, aby dłużej czuć magię świąt. Uwielbiam wieczory przy zapalonej choince, w wygodnym fotelu z książką w ręku. A! I jeszcze z kubkiem gorącej herbaty. Chwilo trwaj wiecznie! Tym bardziej, że to pierwsze święta w naszym mieszkaniu i również dlatego postanowiłam je świątecznie udekorować. Choinka gwiazda domu, tym razem nie kupowałam żadnych typowych choinkowych ozdób a wykorzystałam wszystko to co miałam w domu głównie z jesiennego stroika, czyli szyszki i orzechy, dokupiliśmy lampki, wstążeczki, dzwoneczki oraz cukierki. Lubię niestandardowe rozwiązania.






Choruję zawsze na wszelkie dodatki, zawieszki, poduszki, lampiony, serwetki czy stroiki, ale ich największym minusem są często wysokie ceny! A większość nie jest tego warta. Od dłuższego czasu polowałam na latarenki/domki , ale ich cena ok. 60 zł odstraszała mnie od razu. Udało mi się je kupić tydzień temu w Jysku za 22 zł/biała i 20 zł/szara, przy okazji kupiłam świeczki w słoiku z idealnymi przesłaniami dla mnie które wypatrzyłam na instagramie od dziewczyn z loveandgreatshoes. Co do latarenek okazało się, że są w nich lampki ledowe, co zobaczyłam dopiero w domu, byłam przekonana, że są na typowe tealigthy. Teraz będą zdobiły mieszkanie nie tylko od święta. 






Bardzo fajne dodatki do domu znajdziecie w również w Netto, z tego sklepu jest np. lampion z reniferem oraz małe sanki w stroiku, bombki i mikołaj zakupiony w Auchan, wszystko za niewielkie pieniądze. Świąteczne ozdoby najlepiej kupować zaraz po świętach ponieważ wtedy są najtańsze, a wyprzedaże sięgają nawet -70% np. w Home&You bo jednak tu większość dodatków jest naprawdę droga. Mnóstwo pięknych rzeczy znajdziemy w Pepko i nie tylko świątecznych, ale jak pisałam w jednym z ostatnich postów KLIK zaczęłam myśleć podczas takich zakupów. 

A jak Wasze mieszkania/domu? 
Dekorujecie czy jednak króluje choinka?



2 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Zajrzyj do Jyska może jeszcze są:) teraz zaczynają się fajne zimowo/świąteczne wyprzedaże, może coś przyda się na następny rok ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP