piątek, 18 grudnia 2015

Moje 5 propozycji na świąteczne prezenty. Kosmetyki, książki, pędzle, biżuteria drobiazgi do domu.




Czy wszyscy już zakupili świąteczne prezenty?
Jak się domyślam, na pewno nie! Ja jednak lubię mieć prezenty z głowy wcześniej, aby przed świętami nie biegać po centrach handlowych w poszukiwaniach i stania w gigantycznych kolejkach. Dla osób, które jeszcze nic nie kupiły i nadal się zastanawiają mam małą podpowiedź, w moim przypadku zawsze się sprawdzało i tu raczej nie sposób ponieść porażki, martwiąc się, że nie trafimy w gust.

1. Kosmetyki  
Sama uwielbiam kosmetyki i wiem, że każda kobieta się z nich ucieszy. O obdarowywanych osobach zawsze co nie co wiemy, więc łatwiej nam trafić w gust, mamy do wyboru kosmetyki kolorowe, pielęgnacyjne oraz perfumowe.
W pielęgnacyjnych kremach/zestawach warto pomyśleć o takim, na którym nie będzie przedziału wiekowego, aby nikogo przez przypadek nie urazić, np. teściową. Widocznego przedziału wiekowego nie znajdziecie na produktach Nuxe, są dobrej jakości, a ich świąteczne zestawy wyglądają pięknie. Natomiast jeśli chodzi o perfumy, tu już dokładnie musimy wiedzieć o upodobaniach osoby, aby flakonik nie stał się tylko dekoracją lub zbędnym zapachem, z którym nie wiadomo co zrobić.



Zestawy KOBO dostępne w Drogeriach Natura.

nuxe, olejek nuxe, zestawy swiateczne nuxe,
Awanti24.pl


2. Książki
Dobra i ciekawa książka zawsze wywoła uśmiech. Tu również warto zasięgnąć wiedzy co dana osoba lubi lub zerknąć na jej półkę z książkami jeśli mamy taką możliwość. Czy jest zwolenniczką kryminałów a może poradników urodowych. Ja strasznie lubię obdarowywać bliskich książkami, o których wiem, że lubią czytać i zbierać książki. Plus zawsze muszę dołożyć dedykację od siebie. 



3. Pędzle
To propozycja dla miłośniczki pędzli, a ich nigdy za wiele. Jest dużo sklepów online, które oferują wspaniałe pędzle, które można kupić w zestawie lub zestaw stworzyć samemu. Te, które ja kupiłam i polecam to m.in. pędzle Zoeva oraz Hakuro. Tworzenie makijażu z nimi to czysta przyjemność. Są dobrej jakości i ładnie wyglądają.

pędzle hakuro,

makijaż, pędzle zoeva, zoeva
Mintishop.pl



4. Biżuteria
Lubimy jak coś na nas błyszczy i która z nas nie kocha biżuterii?
Wspaniałe zestawy oferuje Pandora, która dba aby każdy produkt był starannie przygotowany i zapakowany, nic nie musimy od siebie dodawać prócz ciepłych i życzliwych słów.
Ich biżuteria cieszy się ogromną popularnością głównie za swoją prostotę i indywidualność, a na swojej bransoletce możemy stworzyć własną historię. Bardzo fajnym prezenty mogą być bransoletki Lilou tu także są gotowe zestawy jak również stworzyć 'własną'. Kolejną marką, o której na pewno słyszałyście to Sotho. Ja co prawda niedawno ich znalazłam w sieci, ale biżuteria od razu przypadła mi do gustu za minimalizm i prostotę ale jakże urokliwą i do tego w przystępnych cenach.

lilou, sotho,

www.pandora.pl



5. Drobiazgi do domu.
Ostatnią moją propozycją są ciekawe dodatki do domu, ważne żeby były dobrej jakości. Np. ładna pościel, dekoracyjne świeczki [Yankee] czy zabawna filiżanka do kawy/herbaty.

yankee,

Filiżanka: Dawanda.com
Świeczka: Goodies.pl
Pościel: Ehomeconcept


Wiele razy dostałam nietrafione prezenty, głównie były to ubrania, dlatego ja takich prezentów nie robię uszczęśliwiając kogoś na siłę. Wyjątkiem jej mąż! A wiem, że marzy o takiej jednej koszulce. 
A jak Wasze zakupy prezentowe? Udane?



Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP