sobota, 5 grudnia 2015

Moja kolekcja lakierów hybrydowych firmy Semilac. Ich plusy i minusy.


lakiery hybrydowe, semilac,

lakiery hybrydowe, semilac,



Semilac szturmem wkroczył na polski rynek i większość się w nim zakochała, za piękne kolory i oczywiście niską cenę. Mnie również oczarował, ale do lakierów mam niewielkie 'ale'. Lubię ich konsystencję na samym początku, zaraz po otwarciu nowej buteleczki, wtedy bardzo ładnie się nakładają, później zdecydowanie za szybko gęstnieją, tu mam porównanie z lakierami hybrydowymi Shellac, które bardzo długo zachowują świeżość mimo, że niektóre kolory mam dość długo. 


diamond ring 144, creamy muffin 136, frappe 135, classic wine 028, intense red 027,

lakiery hybrydowe, semilac,

Większość kolorów jest mocno napigmentowana, jak do tej pory miałam tylko problem z kolorem Caribbean See oraz Bananaw tych przypadkach nakłam 3 cienkie warstwy. Słyszałam z wielu źródeł, że duży problem jest z kolorem czarnym, marze się oraz mocno 'ściąga' podczas utwardzania, podejrzewam, że jest to wynik nakładanych zbyt grubych warstw koloru. Nie wiem, czarnego koloru nie posiadam jeszcze i nie miałam z nim styczności, natomiast jeśli chodzi o 'ściąganie się' koloru, moja rada i to co zauważyłam to lepiej nałożyć 3 cieńsze warstwy niż dwie grubsze, co może później wyglądać nieestetycznie, oczywiście mówię o tych problematycznych kolorach. Co do zdejmowania, również wiele się nasłuchałam, ale ja nigdy nie miałam z tym problemu. Lakier hybrydowy usuwam acetonem, a typowy remover semilakowy jest delikatniejszy niż aceton ponieważ zawiera lanolinę, która ma właściwości nawilżające dlatego wiele z was może mieć wrażenie, że lakier usuwa się jakby gorzej. 


lakiery hybrydowe, semilac, banana, caribbean see,

diamond ring 144, creamy muffin 136, frappe 135, classic wine 028, intense red 027,

W mojej kolekcji brakowało typowych nudziaków, dlatego ostatnio postawiłam na: frappe [135] oraz creamy muffin [136] a także 'innej' czerwieni: intense red [027]classic wine [028] plus mocno błyszczące srebro diamond ring [144]. Idealne na nadchodzące święta, które zawsze kojarzą nam się z czerwienią, bielą oraz srebrem. Frappe [135] i creamy muffin [136] to kolory, które wpasują się w każdą stylizację, uniwersalne ale jakże wyjątkowe. 

semilac, lakiery hybdrydowe,

semilac, lakiery hybrydowe,

Semilaki są w bardzo atrakcyjnej cenie, choćby dla osób które zaczynają przygodę z paznokciami i uczą się. Koszt buteleczki 7 ml to 29 zł, w porównaniu np. z lakierami firmy Shellac to już wydatek rzędu 80 zł za buteleczkę 7.3 ml. Mimo niskiej ceny ich jakość jest wysoka. W Semilakach lubię również to, że każda buteleczka z góry jest opisana kółeczkiem z kolorem, co pozwala mi na szybkie odnalezienie poszukiwanego koloru.


***



O lakierach hybrydowych pisałam więcej TU: Lakiery hybrydowe.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP