piątek, 29 maja 2015

La Laque, 12 nowych lakierów od Bourjois. Paryski szyk, piękne kolory, skoncentrowane pigmenty i niesamowity połysk.






La Laque to 12 intensywnych i niesamowitych kolorów, mocno kryjących o absolutnym połysku. 
Ja skusiłam się tylko na 3 kolory, gdyż te najbardziej mi się podobały.

1 White spirit, to mocno kryjący biały kolor, tzw. 'must have'. Może się wydawać co za różnica pomiędzy jednym białym a drugim, a jest! I to ogromna!
Przede wszystkich ładnie kryje już za pierwszym pociągnięciem, jak również nie pozostawia smug. 
Lakiery posiadają szerokie pędzelki więc wygodnie i sprytnie się nimi maluje, są bardziej kremowe niż np. lakiery Essie/Opi, przez co potrzebowały więcej czasu na wyschnięcie.

2 Chair et tendre, to bardzo jasny pastelowy róż z subtelnymi perłowymi drobinkami, który pięknie się mieni w świetle.  Sprawdzi się przy każdej stylizacji, dziennej jak i wieczorowej. Idealny kolor do pracy.

3 Orange outrant, soczysta pomarańcza? Jak dla mnie to mieszanka z marchewką również z subtelnymi perłowymi drobinkami. Kolor energetyzujący, motywujący do działania oraz poprawiający humor w pochmurne dni. Doda charakteru każdej stylizacji.








2 komentarze

  1. Lakiery piękne, ale Twoje zdjęcia to bajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i cieszę się, że się podobają :)
      Wszystkie lakiery z tej serii są świetne! Ich buteleczki, kolory- mają przykuwać naszą uwagę ;) ale tym razem rozsądek wziął górę i nie kupiłam wszystkich:)
      pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP