wtorek, 10 marca 2015

Natural Beauty by MySecret. Orzechy, kawa, cynamon, śliwka, kolory które nas inspirują; nie tylko do makijażu.






Beże, brązy, odcienie czekolady, szarości oraz fiolety to kolory praktycznie 
dla każdego typu urody, pamiętając oczywiście o 'temperaturze' danego koloru [ciepłe/chłodne].

Ja osobiście jestem posiadaczką chłodnego typu urody- Lata,  
z typowym 'mysim' blondem i niebieskoszarą tęczówką oka. 
Skóra bardzo jasna, delikatnie zaróżowiona. 








***

Cienie My Secret z serii 'Natural Beauty' to m.in.:

Party Time, 
mieszkanka kolorów ekri, delikatnego złota, 
miedzi i matowej oberżyny z dodatkiem delikatnie mieniących się złotych drobinek. 



Nude
mieszanka odcieni beżu, czekolady i kawy z mlekiem 
dające satynowe wykończenie. Idealnie sprawdzą się w makijażu dziennym 
jak i wieczorowym z dodatkiem czarnej kreski podkreślającej oko.



Romantic Date
to mieszanka czekolady, kakao, perły i pastelowej brzoskwini. 
[Pierwszy kolor od lewej, na zdjęciu wygląda jeszcze delikatniej].
Cienie są matowe.



Night Out
w tym zestawie znajdziemy kolor śliwkowy, lawendowy, ametystowy i jeden 
kolor cielisty, idealny do wykończenia makijażu pod łukiem brwiowym.



Cienie są mocno napigmentowane, posiadają delikatnie kremową konsystencję, 
z łatwością się je blenduje bez żadnych plam i osypywania się. 
Długo utrzymują się na powiekach, ale to również zasługa bazy,
ponieważ u mnie makijaż oka bez bazy pod cienie to byłaby jedna wielka 
katastrofa! 

A ich cena? 12,99 [Drogerie Natura]


Tańsze, nie oznacza gorsze! 



7 komentarzy

  1. No właśnie tanie nie znaczy złe. A Romantic Date są moim zdaniem najładniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Wiele osób myśli, że to co tańsze to coś gorszego, i tu popełniamy błąd ponieważ często coś tańszego jest lepszej jakości jak produkt z przysłowiowej wyższej półki, wiele razy się o tym przekonałam :)

      Usuń
  2. Świetny blog i zdjęcia ;*
    ja dopiero zaczynam więc będzie mi miło jeżeli do mnie zajrzysz ;)
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spodziewałam się, że okażą się tak ładnie napigmentowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nude najlepsze <3

    Konkursy internetowe napewno znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. An gie, alessandra7, Również jestem zaskoczona pigmentacją, kolorami i trwałością! i ceną oczywiście :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP