niedziela, 23 listopada 2014

Tołpa Dermo Face. Hydrativ & Rosacal. Nawilżający oraz łagodny płyn micelarny do mycia twarzy i oczu. W trosce o pielęgnację skóry suchej i naczynkowej.


Tołpa.



Od pewnego czasu zarówno w jedzeniu jak i kosmetykach szukamy tego co najcenniejsze i m.in. bez konserwantów, zagęstników czy syropu  glukozowo- fruktozowego, 
jak i wszelkiej chemii zamykanej w kosmetykach, która niekorzystanie wpływa
zarówno na naszą skórę jak i nasze samopoczucie!

______


Tołpa 
to polska marka specjalizująca się w tworzeniu borowinowych i torfowych preparatów kosmetycznych i suplementów diety o charakterze aptecznym. Głównymi wartościami marki to innowacyjność, ekologiczność, specjalistyczne podejście do pielęgnacji i rozwiązywania problemów o charakterze dermatologiczno - kosmetycznym.


Filozofia marki opiera się na borowinie i torfie, które 

posiadają właściwości regeneracyjne i wspomagające funkcjonowanie organizmu, otrzymywane według opatentowanej technologii ekstrakcji torfu opracowanej przez wybitnego polskiego botanika, badacza, wynalazcę i specjalistę w dziedzinie torfu – profesora dr. hab. Stanisława Tołpę.



______



Z czystej ciekawości sięgnęłam po płyny micelarne do twarzy, 
a ponieważ były w promocji w jednej z drogerii 
zakupiłam dwa: 
Rosacal' Łagodny płyn micelarny, łagodzący zaczerwienienia i wzmacniający naczynka
oraz
Hydrativ' Nawilżający płyn micelarny, który również 
odświeża i łagodzi podrażnienia.
Jeśli chodzi o ich delikatność to hybrativ' jak najbardziej, 
ale rosacal' szczypał mnie w oczy co było niemiłym uczuciem...
Natomiast jeśli chodzi o nawilżenie czy ukojenie podrażnionej skóry zdecydowanie NIE! 
Od pewnego czasu walczę z podrażnioną, suchą wręcz odwodnioną skórą, myślałam, że płyny staną się częścią pielęgnacji
mojej skóry lecz nie czułam komfortu podczas ich używania,
zdecydowanie lepszym, naturalnym tonikie jest woda różana,
która jest o wiele tańsza, o której więcej przeczytanie tu:
i oczywiście Sensibio H2o' Biodermy, ta droższa opcja! ;)











Czy ktoś z Was używał dermokosmetyków TOŁPA?
Jakie są Wasze wrażenia?


2 komentarze

  1. Z Tołpy miałam żel do mycia twarzy, z tej samej serii rosacal co masz płyn micelarny. Mam suchą skórę i wrażliwą, chciałam coś delikatnego i on był zbyt delikatny. Jeśli chodzi o płyny micelarne to moja przyjaciółka chwali sobie właśnie zielony płyn. Może do trzech razy sztuka. :)

    OdpowiedzUsuń

  2. Każdy z nas ma inną skórę, która potrzebuje wyjątkowej pielęgnacji, to co dla niektórych będzie objawieniem dla innych porażką:) Znam wiele osób z bliskiego otoczenia, którzy bardzo chwalą sobie płyny Tołpa. Tym bardziej, że uważam że ich kosmetyki są godne uwagi, używam kilku i jestem zadowolona:) ale o nich jeszcze nie teraz ;) – dotyczy posta: Tołpa. Płyny micelarne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP