środa, 22 października 2014

Naturalna pielęgnacja w trosce o naszą skórę. Oliwkowe mydło z Aleppo z zawartością 4% oleju laurowego, który skutecznie radzi sobie z problemami skórnymi oraz czysty olej kokosowy, naturalny balsam dla każdego rodzaju skóry.



Mydło z Aleppo...

... jest produktem całkowicie naturalnym.  
Wytwarzane ręcznie, 

w tradycyjny sposób w syryjskiej miejscowości Aleppo od kilku tysięcy lat.

W jego skład wchodzi jedynie oliwa z oliwek, olej laurowy 

oraz 
0,01 wodnej sody, pochodzącej z soli morskiej.






Mydło nie zawiera żadnych składników konserwujących, 
barwników, perfum oraz innych substancji drażniących.
Oliwa z oliwek oczyszcza skórę, zapewniając jej jednocześnie odpowiednie nawilżenie.
Olek laurowy, o którym już pisałam tu: O listku laurowym! 
zapewnia przyjemny zapach oraz odpowiada za właściwości antyseptyczne.

~

Od dłuższego czasu nie używałam żadnego mydła, ponieważ nie mogłam znieść dziwnego uczucia ściągnięcia na moim ciele, ale temu oliwkowemu postanowiłam dać szansę...
Niech się wykaże! A co?! 
Od tamtej pory towarzyszy mi w codziennej pielęgnacji ciała, 
a dokładnie kąpieli.
Nawilża skórę i łagodzi podrażnienia,
a jestem posiadaczką suchej skóry, a nawet bardzo suchej, 
której również towarzyszy uciążliwe swędzenie. 

~

Natomiast olej kokosowy...
niesamowity naturalny balsam do każdego rodzaju skóry.
Super nawilża, wręcz natłuszcza skórę!
I tu może być problem dla niecierpliwych, ponieważ jak to oleje mają w naturze- są tłuste i szybko się nie wchłaniają...
Mi osobiście to nie przeszkadza, gdyż kokoskiem 
smaruję się po kąpieli jak jeszcze mam coś do zrobienia, 
np. zrelaksowanie się z maseczką na twarzy.







Olej kokosowy 
posiada niezwykłe właściwości lecznicze!
Przyspiesza gojenie ran, głównie oparzeniowych.

UWAGA!
Blokuje promienie UV w 30%! Co zostało to udowodnione!
 oraz 
szereg właściwości wpływających na nasze zdrowie!
M.in. Spalanie tłuszczu, poprawa funkcjonowania mózgu, 
działanie przeciwwrzodowe.









Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP