piątek, 15 sierpnia 2014

Dabur. Naturalny tonik do twarzy... Woda różana tonizuje, oczyszcza oraz nawilża skórę, przywraca jej witalność oraz blask. Nie bez powodu wodę różaną uznaje się za sekret piękna i i urody.








Zawsze szukałam ukojenia dla mojej skóry w aptece, w tonikach i płynach do twarzy z alkoholem i kwasem salicylowym nie mając pojęcia co robię... ale zanim to zrozumiałam, upłynęło sporo czasu...
O wodzie różanej już kiedyś coś słyszałam, ale nie wzięłam tego do siebie zbyt poważnie... aż trafiłam na nią w poszukiwaniu żelu do twarzy [ale o nim innym razem] więc w zamówieniu uwzględniłam również i ją :)


Nigdy nie przepadałam za różanym zapachem, był dla mnie zbyt sztuczny, wystarczy powąchać m.in. świeczki zapachowe... ale tonik powiem Wam, jest przyjemny i nie drażni mojego nosa.
Po kilku dniach stosowania z przekonaniem mogę powiedzieć, że to coś niesamowitego! Jestem posiadaczką typowej cery mieszanej z strefą T, wiele kremów i żeli próbowałam ale żaden nie był wystarczająco dobry... 
Wodę różaną używam codziennie rano i wieczorem, po umyciu twarzy żelem, nie nakładam już później kremu, ponieważ moja cera jest odpowiednio nawilżona!
Skóra jest delikatna, miękka, świeża i czuję tą świeżość cały dzień! 
Podkład w ciągu dnia nie buntuje się i nie zbiera w zakamarkach, tym bardziej że przebywam sporo czasu w pomieszczeniu klimatyzowanym, zauważyłam że ma to ogromny wpływ na kondycję mojej skóry.

Woda różana...
ma ogromne właściwości tonizujące, oczyszczające oraz nawilżające. Nadaje skórze blask, przywracając jej witalność oraz świeżość. Nawilża i uelastycznia suchą skórę, przy mieszanej reguluje nieprawidłowości wydzielania sebum
Polecam!

250 ml/ 9,50












Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP