sobota, 23 sierpnia 2014

'Sensique' Good time! :) 'Glamour' na każdą porę i na każdą kieszeń! Kremowo pudrowa konsystencja cieni, delikatny transparentny puder nie obciążający skóry.



Cienie Sesique 'Glamour' nr. 103 to jedne z moich ulubionych cieni!





Kiedyś dość sceptycznie do nich podchodziłam, ale... dopóki człowiek czegoś nie spróbuje nie powinien oceniać!
Jak już pisałam w poście Kobo, Sensique, My Secret pudrowe ale też jakby delikatnie kremowe, dzięki czemu pięknie się rozcierają nie tworząc plam.
Bardzo często ich używam, gdyż nie muszę dużo czasu poświęcać im żeby szybko 'ozdobić' oko, a czas przed pracą jest na wagę złota! :)



 Natomiast jeśli chodzi o puder, idealny na co dzień, a w szczególności na lato, delikatny, transparentny. Nie daje efektu sztucznej twarzy. Ja osobiści jestem zwolenniczką naturalnego looku, nie szaleje z powodu delikatnie błyszczących kości policzkowych czy czoła, lubię jak coś się błyszczy bo wiem, że moja cera 'żyje' :)
















Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP