piątek, 15 sierpnia 2014

Mój przepis na Naturalne Piękno... Nuxe. Odżywcza seria Reve de Miele przeznaczona do skóry suchej, nawilżające masełko do spierzchniętych ust oraz ochronna pomadka do ust.



NUXE, mój przepis na Naturalne Piękno...





Tym razem skusiłam się na utlrakomfortowy krem do twarzy na dzień do skóry suchej i wrażliwej z miodem, słonecznikiem i olejkiem arganowym, a także na balsam i pomadkę nawilżającą do ust. 
Jak doskonale wiemy miód jest bogaty w substancje biologicznie aktywne, które wpływają na podwyższenie napięcia skóry, dzięki czemu staje się ona miękka i gładka, również działa odkażająco i oczyszczająco, olej słonecznikowy ma działanie przeciwrodnikowe, przeciwzapalne i normalizujące wzmacniając bariery naskórkowe, a olej arganowy m.in. wygładza, uspokaja podrażnioną skórę oraz opóźnia procesy starzenia się skóry.





Krem jest niezwykle odżywczy, odbudowuje film hydrolipidowy skóry, koi i naprawia. Nie posiada typowo gęstej i ciężkiej konsystencji jak większość kremów do cery suchej, dodatkowo ma piękny miodowy zapach mimo tego, że są to kosmetyki naturalne a z ich zapachami jest różnie :) choć dodam! po nałożeniu go na twarz długo czułam ten zapach co troszkę mnie irytowało... 
W rezultacie krem powędrował do mamy, ponieważ ja mam cerę mieszaną z typową strefą T i przesuszonymi policzkami i był zbyt odżywczy, gdyż po dwóch dniach pojawiły się krosty, a dla mamy jest wprost idealny :)
Balsam i pomadka głęboko nawilżają usta, koją i chronią spierzchnięte oraz popękane usta, również z tej samej serii z miodem, słonecznikiem i olejkiem arganowym.
Dlaczego balsam i pomadka? jedno do kieszeni drugie na sesję :)
W produktach Nuxe bardzo ważne jest to, że są pełnowartościowymi produktami niezwykle odżywczymi z każdej serii, dostępne tylko w aptekach oraz wypełnionymi po brzegi.










Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP