piątek, 29 sierpnia 2014

Shellac 'Midnight Swim'. Hybryda, nowoczesny manikiur czy niszczy nasze paznokcie? Przyjaciel czy wróg?




 Hybryda, lakierożel, który wymaga utwardzenia w lampie UV. Moimi ulubionymi i na których pracuję to Shellac/CND


Bogata paleta kolorystyczna, 
niezwykła jakość- malowanie paznokci mamy z głowy na 2 tygodnie! 






 Jeśli chodzi o hybrydę najbardziej irytuje mnie stwierdzenie, że hybryda strasznie niszczy paznokcie!

Nieprawda! 

Tu przede wszystkim chodzi o umiejętne zdjęcie jej!
Paznokcie niszczy przepiłowanie płytki, usuwanie hybrydy frezarką czy spiłowywanie jej pilnikiem! bo i z takimi przypadkami się spotykałam w mojej pracy, przychodziły klientki z tak zniszczoną płytką paznokcia że aż od samego patrzenia mnie wszystko bolało!
Nigdy nie zakładam hybrydy na zniszczone paznokcie czy bardzo cienkie np. od piłowania, klient nasz Pan, oczywiście! 
Tylko ja pracuje na swoja opinię cały czas, nawet jeśli klientka chcę na własną odpowiedzialność to i tak nie wykonam hybrydy, ponieważ jeśli coś się stanie, to będzie winny nikt inny tylko JA! :)

Dbam o dłonie i paznokcie klientek tak, 
jak chciałabym aby ktoś dbał o moje!

Pieniądze nie są najważniejsze! 
Ja uwielbiam to co robię i dużo osób nie tylko o tym wie, ale przede wszystkim widzi podczas mojej pracy :)











Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP