czwartek, 14 sierpnia 2014

Deni Carte. Kosmetyki do makijażu i akcesoria kosmetyczne. Podkład nawilżający + liftingujący. I moje pierwsze jajo, czyli gąbka do nakładania makijażu Beauty Blender. Marka ma znaczenie.



Kilka tygodni temu z czystej ciekawości kupiłam 3 podkłady Deni Carte, skusiła mnie cena- 25,50!
Dwa podkłady nawilżające przeznaczone do cery mieszanej i tłustej oraz podkład liftingujący plus jajo.

Z podkładów jestem bardzo zadowolona są delikatne i kremowe. Zawierają 5 składników aktywnych: olej z masłosza (masło shea), naturalny emolient o wszechstronym zastosowaniu, witamina A, C i E oraz D- Panthelon, który działa łagodząco i regenerująco.
Posiadam cerę mieszaną, ale ona również potrzebuje nawilżenia a podkłady matujące wyglądają strasznie na mojej skórze, podkreślają wszystkie pory.
Liftingujący dodatkowo pięknie wygładza cerę, optycznie wypełniając zmarszczki, nadaję jej świeżości. Zawarty w nim kwas hialuronowy opóźnia procesy starzenia poprzez skuteczne i długotrwałe nawilżenie, przeznaczony do cery dojrzałej, mieszanej, tłustej i suchej. 
Jeśli chodzi o nawilżające jestem bardzo zadowolona z kolorów! 
Mam jasną cerę i na ogół podkłady były albo za pomarańczowe a jak były jasne to za różowe, Deni Carte posiada piękny kolor 50 pastelowy i 52 naturalny beż są to typowe beże i tego właśnie poszukiwałam :)
Pokłady utrzymują się długo, 10 godzin nie poprawiając nic podczas dnia, ale potrzebują zmatowienia. Ja używam pudru Make Up For Ever [High Definition].
Jedynie co mi się nie podoba w podkładach to, że nie mają typowej 'rureczki' w butelce do pobierania podkładu... [zdjęcie nr. 2]. Dlatego podczas użytkowania podkład musi być pompką do dołu inaczej nic nie leci:/ 

I na koniec jajo...
... z nim gorzej, ponieważ pękło mi w dwóch miejscach jak widać na zdjęciu nr. 6, już podczas pierwszego mycia... tym bardziej, że delikatnie się z nim obchodziłam podczas mycia. Jednak marka ma znaczenie, gdyż słyszałam, że te oryginalne jajo tak szybko się nie rozpada...
Natomiast jeśli chodzi o podkłady daję 6+














Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ania.

TOP